20кг жинтэй хүүхэд Иран улсад төржээ

              Энэ хүү өдгөөгөөс долоон сарын өмнө Ираны нийслэл Тегеран хотод төрсөн бөгөөд биеийнх нь масс нь өнөөгийн байдлаар си системд 20 килограмм хүрч байгаа юм. Өөрөөр хэлвэл 44 pound жинтэй гэсэн үг. Үнэхээр гайхалтай биш гэж үү? Дэлгэрэнгүйрүү ороод өшөө олон зураг хараарай! Харин гэрэл зургуудыг нь Fars News Agency-гийн Hamed Jafarnejad гэдэг нөхөр авжээ.















Энэхүү мэдээллийг Сэтгэ.мн-ээс өөр вэб блог болон сайтад эх сурвалжгүйгээр нийтлэхийг хатуу хориглоно!

5 сэтгэгдэл:

Anonymous said...

ene medeeg bol setge.mn-ees avjee ulaan tsain hulgai hiicheed ichihgui orchuuldag ch geh shig... blogtoo uzel bodloo bicheech erguu ch yum shig web site shig yum hgeed bhiin... ene bichsen medeeg chn copy hgeed google-ees hainguut zunduu olon site-uud deer bgaa ni garch irj bna

Бадрах said...

За би шударгаар хэлчье. Би тэр Сэтгэ.мн-ийн чинь админ байна. Би өөрөө хаанаас мэдээлэл олж яаж хийхээ мэдэж байна. Өөрийнхөө мэдээг өөрөө мэдье. Тэртээ тэргүй дэлхий дахиныг шуугиулсан өвөрмөц хүүхдийн талаархи мэдээлэл учраас мэдээгүйнүүд нь мэдэж аваг л гэж блогтоо тавьж байгаа юм. Өөр хаана байх нь надад хамаагүй, би үүнийг ямар ч Монгол сайтаас хулгайлаагүй. Ойлгохгүй бол хохь чинь.

MGL said...

humuus yu ch gj helj, yarij, bichij bolno teglee gd chi admin bj iim buduuleg bj bolohgui huviin soyoloo baig gehed hiij guitsetgej bgaa alban ajildaa soyoltoi hand!!! zaluu hun bj iim nahali zan gargaj bolohgui. humuus uchnuun l haraasan setgegdel uldeej bdag. ghde admin uuruu ingj t1tsen tohioldol bhgui shu chi gantsaara admin bish shu de zaluu min! araichde!!!

Бадрах said...

Шалтгаантай болоод л би ингэж загнаж байгаамшд. Тэглээ ч би ганц ч хараалынг үг хэрэглэлгүй бусдад ойлгуулахыг хичээж байна. Тэглээ гээд нээх даруухан загнаад дольдогонож шалчиганаад байдаг хүн би биш. Эелдэг бус байж болно, гэхдээ би энгийн хэрэглээнийхээ үгсээр л ингэж ойлгуулахыг хичээж байна. Би нээх өөрийгөө админ хүн энэ тэр гээд хөөргөөд, бусдад онгирооод бусдыг доромжлоод байгаа юм биш. Онлайн ертөнцөд ёс зүйтэй байхыг хэнээс ч дутахгүй мэдэх болохоор миний нэр төрд халдсан хүнд л хариу цохиолт хийж няцаалт өгч байна. Энэ тийм бүдүүлэг үзэгдэл гэж үү дээ?

Jinee said...

Бүдүүлэг биш байна ;)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Хэрэв танд google account байхгүй бол Name/URL сонголтыг сонгон нэр болон холбоосоо оруулаад сэтгэгдэл бичих боломжтой :D

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Блогийн дизайныг бүтээсэн "Чөлөөт УордПресс загварууд"-ын хамт олон | Блоггерт хөрвүүлсэн: Лазанта(Lasantha) - Энд дарж блоггерийн премиум загваруудтай танилцаарай!