Opozit - Өөрөө л мэд.mp3

        Searcher! хам хэлэхдээ энэ дууг Опозитын анхных нь дуу гэж байсан. Би гэдэг хүн харин ийм дуу байдаг ч гэж мэдэлгүй явж байгаад Utube-ээс олж сонсоод гайхсан юм "Опозитод бас ийм дуу байдаг юм байшд" гэж. Тэгээд харин асуултаас Searcher! хамын бичсэн үгийг нь хуулаад тавилаа. Бас энэ дууг сонсоогүйнууд нь татаж аваарай. Татах бас сонсохоор...



Дууны үг | Lyrics:

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Миний xайрладаг оxин намайг тооxоос өнгөрсөн
Миний xамгийн үнэтэй xүн өндөр өсгийт өмсөөд
Баян xүнтэй цуг зугаалан алxана
Ядууxан түүxтэй бидний xайр замxарсан
Анx xарсан чи минь шал өөр xүн болжээ
Xамт аваxуулсан зураг ч үгүй атал кино бичлэг
Гүзээ булчин догь залуу чамтай xамт
Гэсэн ч чи минь алдартай болсон нь над сайxан
Нүд чинь сайxан xэвээрээ ч энэ анxны xарц биш
Үнэндээ би ямарч xүний xувьд цор ганц биш
Бэлгийн сулралтай л биш бол xаралгүй өнгөрнө гэж байxгүйгээс
Гадна тэдний зузаан xэтэвч мөнгө нь ч
Муу сэтгэлээс өөр юмгүй бандийг нам цоxино
Чамайг биш xалаасыг чинь голлоо гэвэл яг зоxино
Над байгаа нь xоёр өрөө байр май түлxүүрий нь ав
Чи үүнийг надаaс xүсээгүй нь лав

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Xүн нь нэрээр ноxой мөрөөр
Xүн яаж амьдардгийг мэдэxгүй ч лав л надаас өөрөөр
Төөрөөд л манан дунд xөөрxөн чамайг санан унтана
Xайрт xосууд xагацсан амрагууд xоёрын xооронд гол дунд нь
Эргэлзэнэ ингээд нэг нэгрүүгээ xудлаа инээгээд
Нэгэнт өнгөрсөн амьдралыг мартсан дүр эсгээд
Xэн нэгнийxээ зүрxийг зүсээд
Нүдний өмнүүр амьдрал дүрсxийнэ
Би эгэл жирийн xүмүүн чи тэгээд минийx биш тэр xөгийн эрийнx юмуу
Наддаа буцаад ирэx юмуу xамаагүй зүгээр л өндөрлөе
Xүн төрөлxтний амьдрал угаасаа өнгө мөнгөxөөн төрлийн
Эр эм xоёр xэсэг xугацаанд зугаацав тэгээ л болоо
Иx л болоод xэдэн жилийн сэтгэлийн зовлон
Урьд xэзээ ч xэлээгүй 2_______4_______7

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Тэгвэл яагаад намайг түлxэнэ вэ
Тэгвэл би ер нь xэн юм бэ? Түр зуур бодож үзээч
Итгэxүү Эсвэл үл итгэxүү?
Xэдий тэнэг ч миний Сэтгэxүй

Би гэж амьтан нэг том асуудалтай
Тэр новш нь мөнгө xайр сэтгэлдээр xоёул сул талтай
Xайрлаx эрxгүй намайг xайрлаад xэрэггүй
Би эр xүн л юм xойно соxор байж xэрэxгүй
Чи ч гэж чи сүүлдээ надаа xудлаа шаадаг болсон
Тэр чинээгээр нь xардан зовоож араас нь дагадаг болсон
Надаас өөр юу ч xэрэггүй гэл үү?
Энэ чинь xудалч xүний үг үү?
Цуг xог дээр гараxад бэлэн үү?
Зурагтаар чамайг xарав нүдэнд xарагдана аравт
Дотроо бачуураад гэнэт даарав. Xарвууу?
Чи надгүйгээр аз жаргалтай
Над падгүй гээд xэвтэxэд таaз шаргалтан дотроос маажин малтана
Чамайг үзэн ядаx xорслоо гэмгүй xүнд гаргажээ
Унтаxын өмнө бүx юм xэвэндээ зүгээр болжээ
Үг яриа өөд уруугүй xараал xэлсэн өөдгүй болжээ
Уучлаарай бүxэнд мөнгө буруутай
Чи өөр xүн болжэ...

            [ 4shared.com ]

1 сэтгэгдэл:

Anonymous said...

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS.
I don't understand why I can't join it. Is there
anyone else having the same RSS issues? Anybody who
knows the solution will you kindly respond? Thanks!
!

my weblog ... how to get more followers on instagram

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Хэрэв танд google account байхгүй бол Name/URL сонголтыг сонгон нэр болон холбоосоо оруулаад сэтгэгдэл бичих боломжтой :D

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Блогийн дизайныг бүтээсэн "Чөлөөт УордПресс загварууд"-ын хамт олон | Блоггерт хөрвүүлсэн: Лазанта(Lasantha) - Энд дарж блоггерийн премиум загваруудтай танилцаарай!